ایفای نقش(نقش بازی کردن) عمدتاً مهارتهای شفاهی دانش آموزان را پرورش می دهد. این امر بر روند برقراری ارتباط تأکید می کند ، تسلط بیشتری نسبت به دقت دارد و باعث شور و شوق در کلاس می شود و همین امر باعث می شود دانش آموزان صحبت کنند ، یکی از بزرگترین چالش های امروز معلمان است.

انگلیسی به ضروری ترین زبان دنیا تبدیل می شود. تقریباً همه مردم کشورهای مختلف جهان از آن برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. به دلیل اهمیت زبان انگلیسی در هر زمینه ای از زندگی ماست. صحبت کردن یک مهارت زبان در ارتباطات شفاهی برای بیان ایده ، احساس ، گزینه و فکر یا اطلاعات انسانی است که به افراد در برقراری ارتباط با یکدیگر کمک می کند. یادگیری زبان به معنای صرف یادگیری در مورد ساختار یا واژگان نیست بلکه نکته مهم یادگیری چگونگی استفاده از زبان برای برقراری ارتباط با یک یا شخص دیگر ، چگونگی صحبت کردن و ایجاد مردم به درک آنچه صحبت می کنیم است. علاوه بر این ، در پیشرفت فعالیت مکالمه ، دانش آموزان برای افزایش دفعات صحبت کردن از جمله محیط زبان یادگیرنده نیاز به شرایط مناسب دارند.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

بعضی از معلمان از امکانات نقش آفرینی اطلاع ندارند. آنها ممکن است احساس کنند که چنین فعالیتی برای کلاسهایی که باعث ایجاد مشکلات نظمی می شوند مناسب نیست و انجام نقش آفرینی باعث ایجاد هرج و مرج می شود. علاوه بر این ، آنها ادعا می کنند که دانش آموزان ممکن است تمایلی به شخص دیگری نداشته باشند ، یا اینکه سطح زبان آنها خیلی پایین است.

نقش آفرینی تکنیک بسیار مهمی در آموزش صحبت کردن است زیرا این امکان را به دانش آموزان می دهد تا در زمینه های مختلف اجتماعی و در نقش های مختلف اجتماعی ، برقراری ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این ، این امکان را به دانشجویان می دهد تا خلاق باشند و مدتی خود را در مکان دیگری قرار دهند. به نظر می رسد نقش آفرینی فعالیت ایده آل است که در آن دانش آموزان می توانند از زبان انگلیسی خود خلاقانه استفاده کنند و هدف آن تحریک وضعیت مکالمه ای است که در آن دانش آموزان می توانند خود را پیدا کرده و به آنها فرصتی برای تمرین و توسعه مهارت های ارتباطی خود دهند.

بازی کردن نقش روان دانش آموزان در صحبت کردن را افزایش می دهد. طیف گسترده ای از کارکردهای زبانی ، به عنوان مثال عذرخواهی ، سلام و غیره ، بیشتر از سایر فعالیت ها انجام می شود. تمرکز فراگیران بیشتر بر ارتباط معنایی است تا استفاده مناسب از زبان. بنابراین ، از طریق معلمان نقش آفرینی ممکن است مهارتهای گفتاری دانش آموزان را در هر موقعیت اجتماعی آموزش دهد. این بدان معناست که زبان آموزان در شرایطی قرار می گیرند که نیاز به گفتار دارد که بیشتر برای برقراری ارتباط اجتماعی از زبان مورد نیاز با آموزش برنامه درسی استفاده می شود.

دلیل بعدی برای نقش بازی کردن در کلاس ها این است که برخی افراد برای نقش های خاص در زندگی می آموزند. آنها ممکن است بخواهند در زمینه های جهانی کار یا مسافرت کنند. این دانش آموزان بسیار مفید است که در محیطی دلپذیر و امن یک کلاس با زبانی که احتمالاً از آنها استفاده می کنند ، امتحان کنند. برای چنین زبان آموزان ، نقش آفرینی یک تمرین مفید است و علاوه بر این ، این امکان را به شما می دهد که نه تنها عبارات را به دست آورند ، بلکه یاد بگیرند که چگونه در شرایط مختلفی تعامل برقرار کنند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : آموزان ,زبان ,دانش ,ارتباط ,صحبت ,آفرینی ,دانش آموزان ,برقراری ارتباط ,صحبت کردن ,برای برقراری ,بازی کردن ,برای برقراری ارتباط
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پلی زولا - Play Zula وبلاگ ترفندهای موبایل managers همه چیز هست آنی بیمه شو beat shoping يه خاطره روناس طرح Brittany قبله عشق | امام حسین و نهضت عاشورا